czwartek, 29 listopada 2012

KOMPLECIK BRANSOLETKA + KOLCZYKI ...

Komplecik wykonałam ze szklanych czarno - przeźroczystych koralików ...
Na linkę stalową nawlekłam szklane koraliki, wcześniej zrobiłam na końcu mała pętelkę by koraliki się nie zsuwały oraz by móc później założyć zacisk. Najpierw nawlekałam 1 duży szklany koralik następnie dwa małe w kolorze srebrnym i tak cały czas do końca. Na końcu zrobiłam węzełek i pętelkę. Na obu końcach dałam zaciski dodałam ogniwa i zapięcie w postaci karabińczyka. 
Kolczyki zrobiłam na tak zwanych szpilkach - gwoździach. Nałożyłam koralik szklany tym razem kwadratowy, później malutki w kolorze srebrnym , dwa większe w kolorze srebrnym i znów mały. Na końcach okrągłymi kleszczykami zrobiłam kółeczka włożyłam bigle, zacisnęłam i gotowe :)




1 komentarz:

  1. Moim zdaniem i zarazem kiedy chodzi o robienie własnych przedmiotów jubilerskich to często korzystam z półfabrykatów od https://pl.silvexcraft.eu/ oraz mam pewność, iż na pewno zamówię to czego potrzebuję. W końcu chodzi o to, aby wykonywać własnoręcznie jakieś ładne kolczyki, które są w końcu indywidualne bo nikt inny nie zrobi takich jak my sami.

    OdpowiedzUsuń