czwartek, 22 listopada 2012

BRANSOLETKI Z ZAWLECZEK !!!

Bransoletki z zawleczek od puszek :) No tak prosto a zarazem tanio.
Wiadomo na początek nazbierałam sporo zawleczek z różnych puszek także zawleczki też wyglądały bardzo różnie.Wybrałam oczywiście te najładniejsze i tego samego kształtu. Niektóre z nich pomalowałam lakierem do paznokci by były w innych kolorach. Kupiłam kilka kolorowych wstążek o szerokości 6-7mm taka by zmieściła się w oczkach zawleczek. Ucięłam 2 paski wstążki (długości już Wam nie powiem bo nie pamiętam - na "oko" ). Do każdej z nich zapięłam na końce małe agrafka co pomaga w przeplataniu wstążki miedzy oczkami. Metoda jest bardzo łatwa - filmiki znajdziecie na youtube w jaki sposób przeplatać. Proste a jakie efektowne :) 
Zapraszam do komentowania i oceniania !






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz