czwartek, 22 listopada 2012

BRANSOLETKI Z ZAMKÓW !!!

Tym razem wykonałam bransoletki z błyskawicznych zamków. Szybkie a zarazem bardzo ciekawe i oryginalne. Każdy z nas ma na pewno jakieś stare zamki które leżą bezużytecznie w szafie. Bierzemy zamek obcinamy go w około (niepotrzebny materiał ), po obcięciu przypalamy odstajace końcówki wzdłuż zamka by się nie strzępił. Część z suwakiem będzie nam służyła jako "kółeczko" do zapięcia, natomiast z drugiej strony przymocowujemy zacisk " książkowy" bądź coś co będzie nam wygodne i pasowało. Ja osobiście lubię te zaciski gdyż są bardzo szybkie i łetwe w montażu a także ślicznie wyglądają. Do końcówki "książkowej" przymocowujemy małe ogniwo a na nim zawieszki według uznania oraz karabińczyk do zapięcia. 
Różyczkę z zamków zrobiłam z 4 połówek zamków, wszystkie do siebie przyszyłam. Różyczkę zrobiłam także z zamka jak widać :) Owinęłam go w około po czym zaszyłam by się trzymało. Róże doszyłam na środeczek naszych zamków. Zapięcie zrobiłam za pomocą dziurki doszytej z gumki a z drugiej strony doszyłam guzik. Gotowe :)
Zapraszam do komentowania i oceniania !





1 komentarz:

  1. Pierwszy raz coś takiego widzę i jestem mega pozytywnie zaskoczony. Nie wiedziałem, że można używać zamków błyskawicznych do robię biżuterii. Ja oczywiście używam również kryształów Swarovskiego od https://pl.silvexcraft.eu/30-swarovski-elements ale takiego patentu na oczy nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń