środa, 28 listopada 2012

BRANSOLETKA SZNURKOWO - ŁAŃCUSZKOWA ...

Bransoletka wykonana z grubego złotego skręcanego sznurka, brązowego plecionego rzemienia oraz łańcuszka w kolorze złota. Na początku ucięłam 2 kawałki sznurka w odpowiedniej długości, 2 kawałki łańcuszka oraz rzemienia. Wszystkie na końcach okleiłam taśma klejącą by się nie strzępiło a następnie wszystkie końce związałam nitką by dobrze się trzymały (przyznam troszkę się przy niej namęczyłam). Końcówkę wzięłam także w kolorze złota - do wklejania. Użyłam kleju "Super Glue" , dałam kilka kropel do środka i wszystkie końce tam włożyłam. Z drugą stroną zrobiłam to samo. Na końcu dołożyłam na ogniwo ozdobę także w kolorze złoty "ważkę". Zapięcie wykonałam z karabińczka i dodatkowego łańcuszka by móc swobodnie regulować.
Zapraszam do komentowania i oceny :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz