czwartek, 22 listopada 2012

BRANSOLETKI SZNURKOWE !!!

Tym razem pokażę Wam moje bransoletki wykonane z różnorodnych sznurków.

Bransoletkę wykonałam z niebieskiego woskowanego sznurka, czarnego woskowanego sznurka oraz błękitnych mini koralików nawleczonych na nitkę. Sznureczki ucięłam oczywiście mniej więcej na swój nadgarstek, 3 odcinki niebieskie i 3 czarne oraz sznurek z koralikami. Na ich końce zamontowałam zaciskowe końcówki "książkowe" w kolorze starego złota, po każdej ze stron dodałam ogniwo w takim samym kolorze oraz zapięcie w postaci karabińczyka. Na każde z nich dodałam ozdobny sznurek w około sznureczków przymocowując je klejem "super glue".
Zapraszam do komentowania i oceniania ! 





Bransoletka wykonana z czerwonego satynowego sznurka i ślicznej ozdoby "motyl". Ucięłam 6 sznurków o długości około 1metra, 3 z nich zahaczyłam z jednej strony o motyla, natomiast 3 następne z drugiej strony motyla.
Bransoletkę zaplatałam metodą shamballa, która nie jest trudna, ale pięknie się prezentuje. Po zapleceniu zrobiłam z jednej i drugiej strony supełki a następnie złączyła pozostałe sznurki razem i zaplotłam raz jeszcze tę metoda by zrobić regulacje.
Regulacja wykonana także za pomocą sznureczków, pasuję na każdą rękę. Na końcach sznureczków zrobiłam ozdobne węzełki.




Bransoletka zrobiona tę samą metodą jak wyżej czyli shamballa, zotały tylko dołożone ozdobne srebrne łańcuszki oraz śliczna zawieszka kluczyk. Regulacja za pomocą sznureczków. 




Bransoletka z woskowanych sznurków. Najpierw ucięłam 3 sznurki białe o tej samej długości tak by pasowały mniej więcej na moja rękę, później uciełam 2 sznurki pomarańczowe oraz 2 czarne. Nałożyłam 2 koraliki modułowe po czym na końce zostały nałożone zaciski "książkowe" i nałożone na ogniwa. Standardowo karabińczyk do zapięcia i kawałek srebrnego łańcuszka do regulacji bransoletki by pasowała na każdą rękę, no i gotowe.


Bransoletka z grubego zawijanego sznurka. Ucięłam 3 sznurki o tej samej długości dołożyłam ozdobę-zawieszkę. Zapięcie zrobiłam za pomocą sznureczków satynowych srebrnych. Sznurki satynowe owinęłam w około grubych sznurków tak by efektownie wyglądały i przykleiłam je klejem "super glue" tak by się nie odwinęły. Z pozostałości satynowego sznurka - złożyłam je razem i nowym kawałkiem sznurka zaplotłam go metoda shamballa by móc regulować na ręce.



Bransoletka z woskowanego pomarańczowego sznurka i ślicznej ozdoby spiralki. Oczywiście tradycyjnie metodą shamballa. Nie będę Wam już pisała jak ją zrobiłam gdyż macie już co nieco wytłumaczone wyżej. Jeśli chcecie się jej nauczyć to wiadomo youtube :)




Bransoletka wykonana z niebieskiego woskowanego sznurka metodą shamballa. Zapletłam kilka węzłów po czym dodałam 2 zwykłe srebrne nakrętki :), znów zapletłam i dodałam 2 nakrętki. Regulacja po przez sznureczki, na końcach supełki ozdobne.




Bransoletka z satynowego srebrnego sznurka, baza pod spodem brązowy sznurek. Metoda zaplatania shamballa. Po środku zwykłe srebrne podkładki połączone ogniwami. Na końcach tradycyjnie supełki.




 Bransoletka z pomarańczowego woskowanego sznurka, zaplatana metodą shamballa. Po srodku wpleciony śliczny czarny koralik. Na końcach ozdobne supełki. Regulacja za pomocą sznurków.




Bransoletka z czarnego woskowanego sznurka, zaplatana metodą shamballa. Do środka zostały wplecione srebrne nakrętki co daje ciekawy efekt. Regulacja za pomocą sznurków. Końce sznureczków zostały ozdobione także nakrętkami. Bransoletka zarówno damska jak i męska.




Bransoletka w kolorach jesieni z satynowych sznurków. Zostały dołożone także złote mini koraliki. Sznurki ucięłam w tych samych długościach, na końce zostały założone zaciski oraz ogniwa. Do regulacji dołożyłam łańcuszek w kolorze starego złota oraz karabińczyk do zapięcia. Do ozdoby śliczny kotek w kolorze starego złota, do ozdoby zrobiłam kilka supełków. 3 sznureczki zapletłam warkoczyk.




Bransoletka z grubych kolorowych sznurków, zaplatana metoda shamballa. Bransoletka bez zapięcia i regulacji, jest w całości dlatego też trzeba ją przekładać przez rękę. Bransoletkę wykonał mój chłopak, później nauczył mnie tej metody :)





Bransoletka wykonana z ecru sznurka satynowego metodą shamballa. Został wpleciony mały srebrny kwiatuszek. Regulacja poprzez sznureczki. Na końcach supełki.





Bransoletka z satynowych sznurków o kolorach złot i brąz. Sposób wyplatania to shamballa. Na końcach zostały założone zaciski "książkowe" i nałożone na ogniwa. Do ogniwa doczepiłam standardowo łańcuszek w kolorze srebrnym do regulacji a także karabińczyk do zapinania. Na  końcu łańcuszka dodałam ozdobny listek





Bransoletka z satynowych sznurków w kolorach złoto-srebro-brąz. Ucięłam 9 sznureczków, po 3 sztuki do każdego "książkowego" zacisku, następnie ogniwa, karabińczyk i ozdobna zawieszka rower.




Bransoletka z satynowych sznurków w kolorach jesieni. Zostały zrobione ozdobne supełki pomiędzy zawieszka łapką. 3 sznureczki zostały zaplecione warkoczykiem. Zapięcie "książkowe" , karabińczyk i łańcuszek do regulacji bransoletki.





Bransoletka wykonana z woskowanych sznurków, czarny oraz biały. Zapletłam 3 warkocze. Na końcach sznurków regulacje zrobiłam za pomocą kolejnych czarnych woskowanych sznurków. Owinęłam z każdej ze stron w około plecionych tak by efektownie wyglądało i przykleiłam klejem "super glue" by dobrze się trzymało. Na końcach zostały zrobione ozdobne supełki. Bransoletka może być damska jak i męska.





Bransoletka zrobiona z satynowych sznurków w kolorze ecru i czerwonym. Pleciona metoda shamballa. Na końcach zostały zamontowane zaciski "książkowe" + ogniwa a do nich z obu stron łańcuszek w kolorze srebrnym by tworzyło całość. Zapięcie za pomocą srebrnej agrafki. Do ogniwa została przyczepiona śliczna zawieszka kostka oraz 2 listki.





Bransoletka z woskowanego pomarańczowego sznurka oraz niebieskiego. Na sznureczki został dodany koralik w kolorze złotym. Zaciski w formie "książkowej" w kolorze starego złota + ogniwo a także karabińczyk do zapięcia.





Bransoletki z woskowanych sznurków - niebieski - pomarańcz - biel. Po środku supełek by móc zawiesić ozdobę tak by się nie ruszała. Sznurki zostały ze sobą zwinięte w taki sposób by można było regulować ich długość.





Bransoletka z satynowych sznurków ecru oraz brąz. Wyplatanie metoda shamballa. Do środka wpletłam ozdobny guzik w kolorze czarnym i złotym środkiem co dodaje jej uroku. Regulacja poprzez sznureczki.





Bransoletka z grubej zielonej nici troszkę podobnej do wełny. Wyplatanie metoda shamballa. Miedzy nici wpletłam czarne drewniane małe koraliki. Regulacja za pomocą sznurków, na końcach węzełki.




Bransoletka z białego woskowanego sznurka zapleciona metoda shamballa. Po środku wpletłam śliczny zielony koralik. Regulacja zapleciona czarnym woskowanym sznurkiem.




Bransoletka z zielonej grubszej nici podobnej do wełny. Zaplatana metoda shamballa. W środek wpleciona podkładka w kolorze srebrnym. Regulacja poprzez sznurki. Na końcach supełki.





1. Bransoletka ze złotego plecionego rzemienia, na końcach zaciski w kolorze starego złota + ogniwa. Zapięcie za pomocą agrafki. Do ozdoby zostało dowieszone śliczne zielone piórko.
2. Bransoletka z woskowanego pomarańczowego sznurka, na końcach zaciski w kolorze srebrnym. Ogniwa + karabińczyk także w srebrnym kolorku. Do ozdoby zostało dowieszone ładne różowo czarne piórko przyozdobione dwoma koralikami w kolorze srebrnym i podklejone klejem "magic" by dobrze się trzymało.




1. Bransoletka wykonana z czarnego woskowanego sznurka + zielono-czarna ozdoba + listki. Zaciski srebrnego koloru + ogniwa + karabińczyk do zapięcia.
2. Bransoletka wykonana z satynowego złoto - brązowego sznurka +kulka czarno - biała + listki
Zaciski srebrnego koloru + ogniwa + zapięcie agrafka3. Bransoletka wykonana z satynowego brązowo - srebrnego sznurka + kostka czarno - biała + kuleczki. Zaciski srebrnego koloru + ogniwa +zapięcie agrafka



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie wyglądają takie bransoletki, lecz sznurek ma to do siebie, że potrafi się ścierać. Zdecydowanie lepiej jest użyć linki stalowej https://pl.silvexcraft.eu/529-linki-stalowe i to na niej wieszać to co nam się będzie podobało.

    OdpowiedzUsuń